IV, V ir VI susitikimai
Vasario ir kovo mėnesį toliau tęsiasi projektas „Mokykla kitaip”. Susitikimų metu buvo aptarti talentai ir jų vertė, lavinamos svarbios savybės: proto aiškumas, įsipareigojimas, susitelkimas ir pasitikėjimas. Žaidimų metu stiprintas komandinio darbo įgūdis. Taip pat vaikai mokėsi kvėpavimo pratimų proto aiškumui bei energijos pakėlimui. Ši veikla skatino savęs pažinimą, emocijų valdymą ir draugiškumo ugdymą.
Kalbėta apie tikėjimą kaip vidinę būseną, suteikiančią pasitikėjimo ir atsakomybės jausmą. Vaikai atliko pratimų kompleksą lankstumui, jėgai ir energijai stiprinti, mokėsi kvėpavimo pratimų bei dalyvavo muzikinėje meditacijoje.
Moksleiviai diskutavo apie tai, kaip jų nuomonė bei pomėgiai nuolat keičiasi. Jie nagrinėjo žmogiškąsias vertybes – draugiškumą, priklausomybę, sąmoningumą ir suvokimą.
Žaidimų metu stiprino bendravimo įgūdžius, dalyvavo gaudynėse su pakėlimais. Diskutavo apie šypsenos bei juoko naudą, kaip jie veikia emocinę būseną ir sveikatą. Dalyvavo juoko jogos užsiėmimuose ir grupiniuose pratimuose, tyrinėdami, kaip juokas gali sustiprinti bendruomeniškumą ir džiugesio jausmą. Vaikai taip pat atliko kvėpavimo pratimus, garsų terapiją ir meditaciją, siekdami vidinės ramybės.





III – asis susitikimas
Gruodžio 5d. vyko trečiasis „Tūkstantmečio mokyklos II“ pažangos programos „Mokykla kitaip“ susitikimas, kurio metu 6-7 klasių moksleiviai išbandė įvairius meditacijos metodus, mokėsi kvėpavimo pratimų, išbandė dailės, šokio ir juoko terapijas. Sveikatingumo ekspertas, kūno kultūros ir jogos mokytojas Eligijus Valskis moksleiviams stengėsi suteikti praktinių žinių ir įgūdžių, pažadinti ir atverti Jų pasąmonėje glūdinčias žinias, skatinant juos laisvai, kūrybiškai veikti ir kritiškai mąstyti.









II – asis susitikimas
„Tūkstantmečio mokyklos II“ pažangos programos „Mokykla kitaip“ antrasis susitikimas, kurio metu 6-7 klasių moksleiviai diskutavo apie tai, kas padeda tapti laimingais ir gerais, kaip vystyti šias savybes ir kur slypi energijos šaltiniai?
Moksleiviai užsiėmimo metu mokėsi kvėpavimo, meditacijos pratimų, išbandė pasitikėjimą ugdančius žaidimus.









I – asis susitikimas
„Tūkstantmečio mokyklos II“ pažangos programos „Mokykla kitaip“ pirmasis susitikimas. Mokiniai diskutavo, nuo ko priklauso gera ar bloga savijauta, kokius žino energijos šaltinius, dalijosi savo svajonėmis, ką daryti kai jos neišsipildo…..





